Börja blogga igen?

Nu var det över ett år sedan jag senast bloggade. Vet inte om det kommer bli något mer inlägg än detta men jag gör ett försök att börja blogga igen, i alla fall ett inlägg.

Helgen har bjudit på underbart väder. Vi har varit ute massor och blivit riktigt solbrända och fina. Igår var det Nolhagadagen här i Alingsås. Vi tog elcyklarna dit och kikade lite. sedan cyklade vi runt i hela Alingsås eftersom det var så härligt att vara ute.

Nu sitter jag och kopplar av med en kopp kaffe innan jag ska sparka igång dagen på allvar här.

 

Kommentarer
Postat av: JULIE

Jaaa tack säger jag! Börja blogga igen :-D

2012-06-17 @ 22:19:59
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0