Välkommen Didrik



Vår familj växer. Den 27 Juni föddes vår andra son, Didrik, 10 dagar före beräknad födsel. Helt underbar och helt perfekt. Förlossningen gick lätt, snabbt och smidigt. Föda barn är väl ingenting!? Startade med lite sammandragningar och sedan var han ute på en krystvärk. En timme efter förlossningen mådde jag som vanligt, pigg och fräsch :)



Igår var min underbara vän Julie här med sina fina barn och sin underbara man. Det var ett tag sedan vi träffades och varje gång vi ses inser jag hur mycket jag saknar henne. Innan våra barn föddes sågs vi nästan dagligen, sedan flyttade jag till Alingsås och hon till Mölnlycke och nu ses vi tyvärr allt för sällan. Jag hoppas det blir ändring på det när hon går på sin mammaledighet i september. Hoppas att vi kan ses oftare framöver.

Här är vi i vårat esse, många år sedan:







Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad fina vi är då :D



Saknar dig massor oxå min wifey och som vanligt är det helt underbart att få umgås med dig :) vi får definitivt ändra på våra rutiner när det gäller att ses, eller flytta någonstans där vi kan mötas i mitten ;)

2012-07-17 @ 17:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0