Stegräknartävling

Underbart med lite sovmorgon. Fick sova nästan ostört fram till kl 10.30. Bara Pascal som kom in och hoppade i sängen emellanåt och ville pussa bebisen. Eric och Pascal gick upp vid 8, så det var skönt att få sova ut. Didrik har varit vaken en del i natt så jag var inte allt för pigg när jag vaknade tidigt i morse.

Nu blir det snart en långpromenad. Har utmanat mig själv att jag ska försöka gå i snitt minst 10000 steg per dag. Ibland blir det 12000 och ibland 8000 men på en vecka ska jag gå 70000 steg. Någon som vill anta utmaningen tillsammans med mig?
Det är skönt att röra lite på sig och jag måste försöka komma igång med motionen igen. Har varit allt för lat och bekväm det senaste. Har ca 1-2 kg kvar att gå ned innan jag är tillbaka på vikten föra graviditeten. Vill inte att de ska etsa sig fast.

Här är en bild på Pascal på promenaden till centrum igår



Jag skrev förresten om färdiga kycklingspett från Guldfågel eller om det var Kronfågel.. En stor pappkartong iaf. Köp dem inte!! De var inget vidare.. Ihoppressade kycklingslamsor, vidrigt!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jag är på utmaningen! 1-2 kg, haha du är för rolig. Syns ute ens du fått barn!

2012-07-17 @ 13:04:56
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blä för dålig kyckling :(



Duktig du är som rör på dig, hade jag inte haft foglossning så hade jag säkert antagit utmaningen hehe. Får väl vänta tills bebis är ute innan det blir minus här. Just nu står vågen på +17 kg :(



Legoland var skoj men min kropp tog massa stryk, mobilen lever ett eget liv. Den funkar i tid och otid med andra ord. Får bara hoppas att den överlever för jag vill inte slösa massa pengar på en ny just nu. Saknar dig massor jag med, snart e vi lediga ihop och kan ses när vi vill :D

2012-07-17 @ 17:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0