Måndag och ny vecka

Min kära sambo gav mig sovmorgon till strax före kl 10. Otroligt skönt att få ligga och mysa med bebis. Det är visserligen jag som är uppe och matar Didrik om nätterna och byter blöja, men skönt ändå att sova någon extra timme på morgonen så man tar ikapp det man missat på natten.





Igår såg vi den tredje filmen i Liza Marklunds filmserie. Studio Sex hette den. Hade läst boken innan, men det var väldigt längesedan så jag mindes knappt vad den handlade om. Kan verkligen rekommendera dessa filmer. Det finns sex stycken men än så länge har bara de tre första kommit ut: Nobels Testamente, Prime Time och Studio Sex. Den 1/8 har den fjärde filmen premiär.

Om en liten stund ska vi här hemma packa ihop oss och bege oss ut till Skogsbygden för att träffa min fina vän Lina och hennes son Oscar. Det är roligt att vi är mammalediga samtidigt, hennes som föddes i februari.


Höll på att glömma gårdagens stegresultat:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0