Vi är lite hängiga

Då vardet min tur att åka på magsjuka... Mådde jättedåligt igår kväll och hade så ont i magen och hela kroppen värkte. Det kändes lite bättre efter ett besök med huvudet böjt över toan. Hade dock jättesvårt att somna och somnade inte förrän vid 3 i natt.
Pascal har varit lite dålig också. Han sov nästan hela söndagen och ville inte äta något alls. Fick bara i honom lite bebisgröt med sylt på och massa vatten. Det var så synd om honom, han ville bara likka i våran säga och sova.
Men idag mår Pascal helt bra i alla fall, förutom att han inte har någon direkt matlust.

Jag känner mig fortfarande lite hängig. Vi vaknade precis här efter att ha sovit middag i 3 timmar.
Så dumt bara att jag missar skolan. Måste försöka komma iväg till skolan imorgon i alla fall.

Nu ska jag försöka piggna till lite så jag orkar busa med min son! Undrar om man vågar ta en kopp kaffe?? 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch vad tråkigt med magsjuka.

Krya på er!

Kram

2010-09-13 @ 19:58:56
URL: http://melkerochjag.blogg.se/
Postat av: J U L I E

Usch vilken otur att ni blivit magsjuka.. Hoppas ni kryar på er allihop <3

2010-09-13 @ 21:41:06
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0