Vem är det som petar på min näsa??

Vaknade i morse av att någon stod och pickade mig på näsan med ett kallt litet finger. Slår upp ögonen och får se min lilla gosiga Pascal. Påklädd och ätit frukost hade han gjort. Så skönt med lite sovmorgon och väcka mamma när allt är färdigt :) Kände att jag behövdeen sovmorgon, det var riktigt härligt.

När Eric åkt till jobbet och Pascal lagt sig för att sova middag så satte jag igång med lite träning. Började på crosstrainern. Blev helt slut och alldeles yr och konstig. Det känns verkligen att man inte tränat på ett tag. Dessutom blir det inte lättare av att jag precis varit sjuk heller. Gav upp efter ca 10 min då hjärtat nästan hoppade ur bröstet på mig.
Efter ett par glas vatten så gick jag över på hemträning med Perelli istället. Känns mer som min grej, styrka är jag bättre på. Kondis är inte min grej! (men tyvärr så måste man även träna lite kondition)

Till helgen har dom öppet hus på Hälsostudion där man kan få prova på lite träning gratis, någon som ska dit?? Hade varit kul att gå, men vill inte gå själv. Känner mig alldeles för ringrostig för det.

Nu när Pascal vaknat så ska vi åka till mina föräldrar i Lerum och hälsa på. Var jättelängesedan vi var där, så det ska bli kul. Det lovas dessutom god mat och det är ju aldrig fel :)

Nu måste jagsätta fart lite här hemma. Ska packa en jacka som jag sålt på Tradera och åka och lämna in den också.


Kommentarer
Postat av: J U L I E

skönt med sovmorgon.. och du e redan fit gumman, njut av livet istället för att noj-träna hihi :D

2010-09-15 @ 16:14:35
URL: http://juulieee.blogg.se/
Postat av: Emmelie

jag ska nog dit på zumba, lördag mellan 15-16 häng på isf =)

2010-09-15 @ 18:39:26
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0