Val idag!!

Idag är det valdag och jag uppmanar alla som inte redan röstat att gå och rösta! Det är en möjlighet att vara med att påverka hur Sverige ska styras och vilka frågor som är viktiga. Om man inte orkar ta sig till vallokalen för att rösta så ska man heller inte gnälla över saker och ting.
Vi tar nog en promenad senare ikväll till våran vallokal på Tegelbruket.

Igår var vi hos Emil och Elin en sväng. Dom har fått så himla fint i sitt nya hus. Jag måste erkänna att jag först inte trodde det kunde bli så bra, det var så mycket som skulle göras. Men jag hade fel, det är superfint!!! Kul att de bor så nära också, det var max 10 min att promenera dit.  Pascal envisades med att vara vaken hela kvällen och han somnade inte förrän vi kom hem vid 00.30 ca. Så han tog sovmorgon till kl 10.00 idag, skönt!

Nu blir det sätta fart lite här hemma. Ska försöka ta mig ned till stan en sväng för att gå till Cubus och reklamera en tröja som jag köpte till Pascal. Såg inte att det var ett litet hål på den när jag köpte den. Det var ju så jäkla mycket folk så jag hann/orkade inte titta så noga på kläderna. Hoppas bara inte dom tjafsar och säger att jag gjort sönder tröjan själv, har tyvärr redan hunnit klippa bort lapparna :(


Kommentarer
Postat av: J U L I E

Tack för samtalet bästa du <3 Jag ringde Telenor just efter att vi lagt på och det stämmer, jag har samma "regler" som du :D Nu kan vi prata massor hihi....



Hoppas du fick lämna tillbaka tröjan! Puss på dig snygging

2010-09-19 @ 22:08:38
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0