Lediga dagen

Onsdag, våran lediga dag. Pascal är ledig från dagis och jag är ledig från skolan. Tänker inte ägna en enda tanke åt studier idag, bara njuta av att vara ledig och busa med min son.

Nu ligger Pascal och vilar lite middag, sedan när han vaknar så ska vi åka till mina föräldrar i Lerum. Det är verkligen härligt väder idag.

Igår gick jag ca 12 200 steg. Rätt nöjd ändå med tanke på att jag inte var i skolan. Gick ned till stan och hämtade Pascal på dagis och sedan gick jag från Knektegården och hem. Våran kompis Jörgen var och tittade på lägenhet där och då var både jag och Eric där och var lite moraliskt stöd.
När jag promenerat hem så kom Erics föräldrar plus pappans två syskon (den ena bor i Norge och den andra i USA, men är här på besök.) så vi fikade lite.


Hittills idag har jag gått 500 steg, blir nog inte så många idag tyvärr. Men skulle gärna vilja komma över 10 000 i alla fall, får väl se hur det blir med det.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad skönt med en ledig dag, hoppas ni får en härlig dag. Det är ju underbart väder :)

2010-09-29 @ 12:34:43
URL: http://melkerochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0