torsdag

Nu ska jag strax bege mig till Borås och skolan. Sitter och dricker lite te och försöker vakna till liv. Pascal är också vaken, han vaknade 6.45 idag och ville inte somna om. Nu ligger han inne hos Eric och är jättearg för att han inte får gå upp.

Igår var vi ute en hel del. Först var vi ute på gården och sedan gick vi bort till lekplatsen en stund. Han älskar verkligen att leka med sin gräsklippare, synd bara att den gick sönder lite innan han hann att prova den. Ett hjul har lossnat på den, men den funkar helt okej ändå.

Senare promenerade vi ned till Nolhaga och tittade på djuren. Pascal tycker det är så roligt att klappa dom små getterna. Hade lite bilder som jag tänkte visa, men det går inte att ladda upp bilder nu av någon konstig anledning.

Nu måste jag åka, ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0