Höstrusk

Oj vad en dag går fort! Denna dagen försvann innan den hann börja.

Pascal sov middag i 2,5 timme. Tillslut så vaknade han och vi åkte till mina föräldrar i Lerum. Närvi kom fram var det riktigt höstväder. Det regnade som tusan och blåste massor. Vi var tvugna att sitta kvar i bilen och vänta lite till det värsta regnet hade lagt sig.

Mamma gjorde god fisk i ugnen med tomat och purjolök. Pascal var inte så matglad men efterrätten han fick gillade han desto bättre. Chokladglass som smält lite...



Nu blir det lite myskväll i soffan tillsammans med min stora älskling. Sedan hoppas jag vi kommer i säng någorlunda i tid, ska upp TIDIGT imorgon.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Tillräckligt tidigt för att möta mig på bussen?

2010-09-16 @ 06:30:56
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Alva

Söt bild! :D

2010-09-16 @ 18:04:21
URL: http://saraochalvahar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0