Två möten idag

Tisdag förmiddag och jag börjar sent idag, skönt! Idag har jag föreläsning mellan 12-16, så bara tre timmar, gott!
Nu på morgonen har jag varit på två möten. Först var jag på socialkontoret, på en intervju för att bli kontaktperson åt en människa som är i behov av det. Känns väldigt meningsfullt att vara ett stöd och en vän för någon annan.
Efter det så gick jag och Eric till banken för att prata lite lån. Ska eventuellet gå på husvisning på söndag och titta på ett jättefint hus här i Alingsås. Vi är ju på jakt efter ett större hus och detta kommer passa oss perfekt :)

Igår när jag hade hämtat Pascal på dagis åkte vi till Gråbo och hämtade upp Pia. Sedan tog vi alla tre en tur ned till Allum. Hade inget att göra så vi åkte dit en stund. Var inte så shoppingsugen tack och lov men hittade ändå ett par byxor/jeans med fickor på sidan från H&M. Dom hade kampanj att man fick 100 kr rabatt på alla jeans, så jag betalade 299 kr istället för 399 kr. Helt okej faktiskt!

Nu ska jag strax börja göra mig iordning för att åka till skolan. Fast först måste jag plocka iordning lite här hemma. Bädda sängar, plocka undan disk och tvätt.


Kommentarer
Postat av: J U L I E

Alltid lika skoj att hitta kläder till sig själv trots att man inte e så shoppingsugen :)



SV: Jag som inte gillar te :p ryser bara av tanken hehe

2010-09-07 @ 11:18:41
URL: http://juulieee.blogg.se/
Postat av: Pia

Vad spännande med husvisning! Hoppas att allt går vägen.

2010-09-07 @ 11:54:15
URL: http://volpinomatte.blogg.se/
Postat av: monica

va kul med husvisning :) har du ngn länk så man kan kika lite?

2010-09-07 @ 20:52:38
URL: http://monicarydjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0