Tillbaka i skolbänken

Första skoldagen igår var helt okej faktiskt. Läser ett ämne som heter Miljökunskap. Väldigt intressant faktiskt, människan påverkar miljön så otroligt negativt. Hon som höll i kursen verkade väldigt duktig och lättsam, ingen tråkig gammal stofil/miljömupp.
Kursen satta igång direkt efter en kort introduktion om vad den skulle handla om samt vem hon föreläsaren var.



En sak är problemet bara... Jag skulle läst en kurs som heter LTA, logistik någonting men den kursen gick tydligen inte nu på hösten. Fastän jag hade fått schema på den när jag var i Borås för ett par veckor sedan och gjorde min individuella studieplan.  Så nu vet jag inte vad jag ska fylla upp de andra 50 % med eller om jag bara ska läsa halvtid första perioden? Känns ganska vettigt ändå, då behöver Pascal inte vara så mycket på dagis heller. Tycker egentligen att han är lite för liten för att bli uppfostrad och formad av dagispersonalen.

Idag är jag ledig :) har inte riktigt bestämt vad som händer än idag. Vad ska ni andra göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0