Så skraj och rädd idag

Idag fruktade jag för mitt liv. Bussen till Borås i morse var ingen rolig upplevelse.
Strax efter vi åkt ut genom Alingsås så hamnar vi bakom en lång fullastad timmerbil med släp. Jag sitter på sätet allra längst fram för att jag inte ska må illa.
Chauffören ligger PRECIS bakom timmerbilen, hon kör så nära så jag kan räkna årsringarna på träden. Dessutom tänker hon köra om!! Hur kan man ens tänka den tanken?? Det blev ingen omkörning eftersom vi fick möte då. Men chauffören fortsätter att köra toknära timmerbilen. Jag är livrädd att det ska lossna en stock och fara rätt in genom rutan och in på mig så jag byter plats och flyttar längre bak i bussen.
Tillslut var vi framme och jag kunde andas ut.



Idag har jag varit riktigt duktig med stegen, blev strax över 17000 steg. Hoppas jag slår det rekordet imorgon. Blir promenad ned till stationen imorgon igen om vädret tillåter.

Nu ska vi se det sista på Idol, sedan blir det läggdags.


Kommentarer
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra :P

2010-09-27 @ 23:12:40
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: J U L I E

Läskigt med en korkad busschaufför.. Vissa borde inte ha körkort alltså!



Duktig som fan är du, 17000 steg e grymt jobbat!!! :)

2010-09-27 @ 23:43:18
URL: http://juulieee.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men fy vad hemskt! Den busschauffören borde inte ha körkort.

2010-09-28 @ 11:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0