Rosa mysdress

Denna ceriserosa mysdress sokulle jag absolut kunna tänka mig. Dunderläcker! Är ju lite löjligt förtjust i allt som är rosa. Vilken tjej skulle inte vilja ha en sånhär liksom?



Nu har Eric och Pascal åkt till dagis/jobb och jag ska sätta mig och studera lite hade jag tänkt. Ska bara väcka mina hjärnceller med lite kaffe först. Idag måste jag verkligen vara diciplinerad så jag får läst mycket. Ligger bra till med hur mycket vi har gått igenom hittills och det mesta sitter hyffsat, men det är ju alltid bra att ligga lite före. Inte sant?


Kommentarer
Postat av: Inger

Alla utom jag då som inte är så förtjust i knallrosa;)Men den såg ju mysig ut.

2010-09-10 @ 10:36:11
Postat av: J U L I E

älskar färgen och dressen är fin... Men jackan är lite kort i midjan för min del, vill ju ha en längre. Ska ju vara MYS-dress ;)

2010-09-10 @ 11:25:46
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0