Ny dator!

Ingen skolaför mig idag. Bestämde mig igår för att jag skulle stanna hemma idag och plugga istället. Det känns så onödigt att åka in på varje föreläsning. Mycket kan man faktiskt läsa sig till. Speciellt i detta teoretiska ämne. Så idag har Pascal varit på dagis och jag har varit hemma och pluggat. Har fått läst en hel del, dock inte riktigt så mycket som jag hade hoppats på, men det är ju en dag imorgon också.

Igår fick jag min nya dator!! En Asus 1215. Så kul med en ny, denna är dessutom mycket snabbare än min förra. Synd bara att den inte är rosa. Nu är min rosa dator ett minne blott. Såhär fin är min nya:


Jag har inte tagit av skyddsplasten än på den... Brukar alltid vänta med sådant, så känns den ny längre :)

Nu ska jag promenera ned till stan och hämta min älskling. Har saknat honom idag!!!


Kommentarer
Postat av: J U L I E

Grattis till datorn :)

2010-09-09 @ 14:43:50
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0