Norrländskt besök

Onsdag för mig betyder LEDIG!!! Eller nja, ingen föreläsning i alla fall. Ska egentligen plugga på egen hand men hur lätt är det när man har en ettåring hemma? På kvällen är ju svårt också med tanke på att Eric i bästa fall är hemma vid 19 och då ska det ätas middag, Pascal ska läggas m.m. Vilket innebär att jag kan börja läsa tidigast vid 20.30. Hur pigg är man då liksom, efter att ha varit uppe sen 6.30.



Nu har jag i alla fall hunnit tvätta en maskin tvätt och dammsugit överallt, bäddat sängarna och plockat undan här hemma. Pascal var jättetrött så han ville gå och lägga sig redan nu, fast han har inte somnat än. Han kanske bara ville vila lite grann. Skönt att han får vara ledig från dagis idag.
Om ca en timme kommer min mammas kusin, Bengt, hit på besök. Han bor egentligen i norrland men är på "semester" i södra sverige och passar då på att besöka lite släktingar. Han har inte träffat Pascal någon gång än heller.

Det var änna gott att sitta ned en liten stund, men nu får jag fortsätta röja här hemma lite, måste hinna sminka mig lite också och göra mig vacker :)


Kommentarer
Postat av: monica

Hejsan ses gärna snart ska ha en liten mamma fika hemma hos mig på fredag klockan tolv så om du är ledig år du gärna komma förbi :) kram

2010-09-08 @ 13:40:13
URL: http://monicarydjer.blogg.se/
Postat av: J U L I E

Med eller utan smink är du ALLTID vacker gumman pussa

2010-09-08 @ 19:38:34
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0