Ledig idag

Onsdag, min ledigadag! Underbart! Idag är min lille skrutte hemma med mig och myser. Har inga direkta planer för idag. Är lite sugen på att åka till Allum, skulle behöva köpa overall till Pascal och höstskor/vinterskor. Vill inte att allt sk avara slut sedan när det börjar bli kallt. Ska köpa ett par varma vantar också och ullstrumpor. Vi gillar ju inte att frysa i våran familj :(

På väderleksrapporten igår hade de spått att det skulle bli soligt och fint väder idag, men jag ser bara går moln när jag tittar ut. Hade varit fint med lite sol så vi kan släppa in lite värme i huset. Har inte satt på någon värme än. Brukar samla all solvärme i glashuset/uterummet och sedan öppna in i huset, så blir det gott och varmt här. Fast det går ju bara om det är solsken ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0