Hurtig jag är!

Snart så är det lugnt och skönt här hemma igen.

Idag har jag varit riktigt hurtig. Gick upp jättetidigt för att promenera de drygt 3 km till bussen istället föratt ta bilen dit. Det var riktigt skönt att röra sig lite på morgonen och väcka kroppen till liv. Jag hade dessutom tur med vädret. Precis när bussen börjat köra så öppnade sig himlen.

Väl framme i skolan så var allt som vanligt med föreläsningar och kaffepauser.

När jag kom tillbaka till Alingsås igen så gick jag till Cubus. De hade premiäröppning idag i Storkenhuset. Kul att de har både tjejkläder och barnkläder. Hittade ett par tjocka tröjor till Pascal och lite kläder till mig. Dom hade 40% rabatt idag så det är ju så svårt att låta bli. Tror halva Alingsås tänkte samma sak för det var proppfullt i affären.

Sedan hämtade jag Pascal på dagis och efter det så promenerade vi hem igen. Slapp det mesta av regnetförutom sista biten hem. Men det gjorde ju inte så mycket :)

Nu på eftermiddagen så städade jag lite här hemma, dammsög mm. Det är mycket roligare när man har det fint och städat hemma, eller hur?


Kommentarer
Postat av: J U L I E

Håller med, mycket roligare och skönare med ett städat hem :)

Duktig du e som promenixat ;)

2010-09-16 @ 21:42:27
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0