Höst på riktigt

Minusgrader och frost ute, kallt brrr. Dricker en värmande kopp kaffe för att sedan bege mig ut i kylan och till kalla Borås. Har föreläsning mellan 9 och 12 så det får bli en promenad ned till bussen idag.

Antal steg igår: 3 400. Verkligen inte mycket att hänga i granen. Men rörde mig knappt alls igår. Tog bilen till mamma och pappa i Lerum. Väl där blev det mest stillasittande. Jag fick till och med lägga mig på sängen och sova middag med Pascal för jag var helt slut. Skönt att sova en timme.

Funderar på att klippa Pascal. Han börjar ju bli rätt långhårig. Blir svettig på nätterna plus att håret far i ögonen hela tiden. Vad tycker ni? Samtidigt tycker jag det är synd att klippa bort alla fina lockar.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Klipp han i en fin pojkig frisyr =) Alltså de behöver ju inte va jätte kort..

2010-09-30 @ 14:12:07
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0