Helgen över

God förmiddag!

Redan söndag och denna helgen är snart över. Dgarana går verkligen fort! Tycker inte det var längesedan jag började skolan och nu har jag redan studerat i en månad.

Igår på dagen gjorde vi inte speciellt mycket. Vi var mestadels inne för det var så tråkigt väder. Senare kom Jörgen hit från Gråbo och vi åkte ned till stan för att äta. Först åkte vi till Stures, men eftersom det var så mycket folk där så fick vi åka vidare. Vi hamnade på den grekiska restaurangen nere vid ån. Jag åt kycklingpastan som jag brukade, mums! Pascal satt så snällt bredvid oss hela kvällen, han sa inte ett ljud och gnällde ingenting. Han var så snäll!

Vi var äl hemma hos oss igen vid 22.30-tiden. Sedan satt vi vid köksbordet och pratade ända till Jörgen åkte hem vid 03.30. Det blev en sen kväll för oss med andra ord, men vi hade väldigt trevligt :)

Tur att man har sån snäll son som tog sovmorgon till efter 10.




Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi köpte en didriksson till Melker, men tittade på en pop först men jag tänkte som dig. Lite mycket pengar om dom växer ur dom.

Overallen var verkligen jättefin! Älskar den färgen.

Ha en skön Söndag :) Kram

2010-09-26 @ 13:18:40
URL: http://melkerochjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe det är då han, Jörgen, som tagit dig ifrån mig... Dumma dumma! :p Saknade våra samtal på kvällen ju.

2010-09-26 @ 20:07:00
Postat av: J U L I E

Det är Julie förresten :D

2010-09-26 @ 20:07:37
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0