Grillkväll

Det känns som det varit en lång dag idag. Har hunnit med en hel del.
Jag fick pluggat i nästan två timmar förut. Kändes väldigt skönt. Nu är jag nästan ikapp på föreläsningarna. Jag fick ju tag på boken så sent, annars hade jag givetrvis läst lite mer innan. Jag får fortsätta mer imorgon.

Nu på kvällen har vi grillat lite. Det blev grillad kycklingfilé till mig och kött till de andra, en fräsch sallad och potatisskruvar. Nu ska vi göra ett röj här hemma och sedan försöka komma i säng hyffsat i tid så vi är pigga och fräscha för imorgon.

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: J U L I E

Vad är potatisskruvar? Nu är jag nyfiken :)

2010-09-04 @ 23:29:42
URL: http://juulieee.blogg.se/
Postat av: Mikael Johansson

Varför kyckling till dej och kött till dom andra?

2010-09-05 @ 05:04:08
Postat av: Therese

Mike - För att jag fortfarande inte äter kött ;)

2010-09-05 @ 13:42:01
URL: http://tegu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0