Gräva ned mig i böckerna

Sätter mig ned för första gången på länge nu idag. Jag har hållit på för fullt här hemma. Plockat undan all bröte överallt, dammsugit, bäddat rent i sängarna, tvättat, hängt upp tvätt, servat med fika till Eric och hans föräldrar. Så nu satte jag mig vid köksbordet för att få pluggat lite. Lade precis Pascal så jag hoppas att han somnar strax.

Igår var vi på kalas hos Teo som fyllde 10 år. Det bjöds på jättegod mat. Kycklingspett, kycklinggryta, ris och nudlar. Till efterrätt var det äpplepaj, mums!

Såhär snygg var Pascal på kalaset, lite suddig bild tyvärr:



Nä, nu måste jag sätta fart så det blir någonting gjort, det gäller att vara effektiv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0