God morgon!

Godmorgon!
vaknade med ett strålande humör! Skuttade in i duschen och nu sitter jagä r och sörplar kaffe. Ska snart åka mot Borås och skolan. Har lektion fram till kl 12, sedan sitter jag en stund i biblioteket och studerar på egen hand. Lika bra att passa på när man ändå är i skolan. Hemma har jag en tendens att göra precis ALLT annat än just att plugga.

Fick ett roligt mail här om dagen som jag tänkte dela med mig av:


Ibland när jag duschar tvättar jag  kroppen med hårschampo.
Idag läste jag på flaskan: ”För extra volym och  fyllnad”...
Skit! Inte konstigt att man går upp i vikt!!
Det blir nu  till att duscha i diskmedel.
På flaskan står det: ”Tar bort även det svåraste  fettet”.
Tänk vad enkelt, nu kan man äta hela godisskålen och sedan lite  diskmedel på magen….   
 
Ok, nu fattar jag  varför!??? Hädanefter blir det YES :-)) 



Kommentarer
Postat av: Sabrina

haha, den var bra den :D

2010-09-23 @ 08:08:05
URL: http://sabrinas.webblogg.se/
Postat av: J U L I E

Haha du e tokig :D



Förlåt att jag inte ringde imorse, låg och sov fram till 14 idag :p

2010-09-23 @ 15:26:57
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0