Det blev hemstudier

Jag har fått pluggat riktigt mycket hemma idag, känns otroligt skönt! Har suttit och läst i 45 min, tagit 15 min paus osv. Så det har fungerat jättebra. Har suttit i uterummet och läst i boken och sörplat kaffe :)



Nu ska jag alldeles strax promenera mot stan för att hämta min lille Skrutte. Har längtat ihjäl mig efter honom idag, han är så mysig och go :) Har bara gått 1500 steg idag, inte så konstigt med tanke på att jag bara suttit på stolen idag. Hoppas hamna över 10000 steg idag i alla fall.

Fina färger träden börjar få nu. Hösten är rätt härlig när det är fina dagar och inte blåser eller regnar.


Kommentarer
Postat av: J U L I E

usch jag har INGEN motivation att plugga när jag e hemma så det är starkt jobbat av dig :)

2010-09-28 @ 16:19:15
URL: http://juulieee.blogg.se/
Postat av: Mamma

Gud vad du är duktig.

Älskar dig, kram

2010-09-28 @ 21:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0