Dags för träning

Nu ska jag snart iväg till skolan. Har varit effektiv här hemma på morgonen. Bäddat sängar, tvättat en maskin tvätt, vikt ihop den gamla tvätten som hängde i torkskåpet, plockat undan lite här hemma.
Jag har dessutom hunnit träna lite. Har ju börjat träna lite hemma med hjälp av Charlotte Perellis nya bok. Faktiskt en del bra övningar där. Fast jag måste erkänna att man känner sig lite löjlig. Kan varmt rekommendera den. Finns att köpa både på Bokus och Adlibris för under 150 kr tror jag.  



Fotograferingen på dagis hadegått bra för Pascal igår. Han hade dock varit lite "allvarlig" och inte så sugen på att smajla. Längtar att få se korten. Såhär fin var han när vi hade kommit hem, var tvungen att knäppa några bilder på honom:





Nu räcker det med bilder tycker Pascal


Kommentarer
Postat av: J U L I E

haha finaste killen ever!! :D Lika fin som mor sin ;)



Och vad duktig du e som tränar, löjlig eller inte hehe, en hurtig tjej...

2010-09-21 @ 11:04:00
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0