Boken tack!!

Åh så gott det var med kaffe nu. Det är varmt och lent i munnen och smakar ljuvligt! Pascal har precis åkt till dagiset och jag ska ta mig till Borås och skaffa kurslitteraturen. Har försökt att ringa till Studentbokhandeln vid skolan men dom svarar inte, har väl fullt upp att göra i butiken nu. Måste verkligen ha boken innan helgen så jag kan sätta igång med läsningen. Så det vore bra om dom svarade så jag vet om boken kommit eller inte, annars är det ju ingen idé att åka.

Här kommer lite bilder som jag egentligen hade tänkt att lägga upp igår när det inte fungerade.



Matar lilla bebisgeten med sten. Så snäll han är, han vet ju inte att getter inte stoppar stenar i munnen som han gör.



Pascal klipper "gräset".



Försöker låsa upp bilen med fjärren


Ikväll ska vi på kusinkalas hos Erics älsda brors yngsta son Teo. Kalas är alltid kul :)
Idag kanske jag får en liten present också, min nya dator som jag hoppas ska komma idag :) Lite lyxigt att kunna byta dator hela tiden. Lite synd bara att byta bort min rosa, fina tjejdator. Den är ju fortfarande helt i nyskick. Den jag får nu är lite "vassare" och något större skärm men så är den svart :( Men jag tror att jag kommer bli jättenöjd med den, ska bli så kul att packa upp den! Då har jag en bra dator som jag kan ha med mig till skolan om det behövs.

Nu ska jag klä på mig lite riktiga kläder och sätta mig på hojen och burna iväg till Borås. (Bli inte skraj nu mamma, jag lovar att köra försiktigt..)

KRAM!!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder.Nej jag blir inte skraj,bara

vettskrämd.

Kram

2010-09-03 @ 12:22:13
Postat av: Jessica

Fina kort, är det i Nolhaga? Har aldrig varit där med Melker, får nog ta med honom dit en dag. Han älskar alla sorters djur :)



Hoppas ni får en härlig helg!

Kram!

2010-09-03 @ 13:51:11
URL: http://melkerochjag.blogg.se/
Postat av: J U L I E

hehe visst såg det supergott ut :D

2010-09-03 @ 14:12:41
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0