Biggest looser

Igår efter att vi sovit middag så kände både jag och Pascal oss lite piggare. Orkade greja lite här hemma så jag dammsög, vek lite tvätt och gjorde lite köttfärssås.
Pascal var ganska uttråkad eftersom vi varit inne större delen av dagen så vi gick ut i skogen bakom huset en liten stund. Han tycker det är kul att kasta kottar :) Sedan efter det gick vi till lekplatsen och gungade lite.

Senare på kvällen när Eric kommit hem så tittade vipå två avsnitt av Biggest Looser Sverige. Vi hade spelat in dem och nu hittade vi äntligen lite tid så vi kunde se dem. Rätt kul att se hur dom kämpar, dom är riktigt duktiga. Måste kännas tröstlöst att gå ned i vikt när man väger över 200 kg. Det är svårt för mig att förstå hur man kan låta det gå så långt att man vägerså mycket. Det räcker ju inte att gå ned 10 kg för att det ska synas precis. Men det är verkligen bra att de tar tag i sin vikt, modigt att våga ställa upp i TV tycker jag!



Nu ska jag snart åka till skolan. Första gången jag åker buss dit nu. Har åkt MC hittills men idag är vädret inte riktigt på min sida och jag får tyvärr ta bussen. Det är nog snart för kallt att åka motorcykel också så det är lika bra att vänjasig vid bussen. Det är ändå rätt bekvämt att kunna sitta och läsa/slappa lite.

Ha en bra dag allesammans!


Kommentarer
Postat av: J U L I E

Hoppas du får dig en bra dag gumman! :)

2010-09-14 @ 15:14:30
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0