Till Lerum idag

Idag åker jag och Pascal till min mamma. Hon har erbjudit sig att passa Pascal lite under dagen så jag får pluggat lite. Vill inte sätta Pascal på dagis allt för mycket och onsdagar är ju hans lediga dag.

Nu dricker jag lite kaffe, men vi ska strax dra oss ned mot Stenkullen. Senare ikväll blir det lite bowling på Vattenpalatset i Lerum.

Igår fick jag pluggat litegrann innan lektionen. Kändes rätt bra att sitta på biblioteket och plugga, lite mer seriöst och man hittar inte på en massa andra saker. Jag var väl hemma från skolan vid 17.30 och då skyndade jag mig för att hämta min lille skrutt. Sedan åkte vi till Ica och handlade lite. Efteråt blev det matlagning och sedan hade jag ett par timmars jobb framför mig med bokföringen för Erics företag. En fullspäckad dag med andra ord :)


Kommentarer
Postat av: luffi

God morgon!



Allt bra borta hos dig?



Ha en underbar dag! Kram Luffi

2010-10-13 @ 10:03:27
URL: http://www.luffi.se
Postat av: J U L I E

Duktig du e gumman som har så många bollar i luften... schysst att få hjälp med barnpassningen dessutom, tentan e ju bara ett stenkast iväg... Men den kommer du sätta, du är så duktigt och smart!!!

2010-10-13 @ 17:46:51
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0