Tentaplugg

Jag är så trött på allt vad som heter PLUGGA så jag dör... Ska bli så skönt närtentan är gjord på måndag så man kan koppla bort detta. Allt plugande om förusurning, ozonskikt mm. gör mig galen. Visst, ämnet är väldigt intressant men inte när man MÅSTE plugga in alla små detaljer om hur atomer flyttar sig och förenar sig med andra, suck!

Nä, jag ska inte klaga, har det rätt bra i övrigt :)

Igår var det i alla fall bowling i Lerum. Måste motvilligt erkänna att jag förlorade bowlingen.... Men det var kul att spela lite i alla fall. Var jättelängesedan jag bowlade. Tyvärr så fick vi bara bowla i en halvtimma, men det var kul att prova på det lite.

Nu ska jag gräva ned mig i böckerna igen. Det är soligt och fint väder ute idag så det kanske blir en promenad till stan sedan när jag ska hämta Pascal på dagis.


Kommentarer
Postat av: J U L I E

Riktigt duktig är du gumman, ge inte upp!!



Coola Eric och Pascal ser ut på skootern eller vad den nu än kallas :)

2010-10-14 @ 14:17:42
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0