Tack snälla

Tack så mycket för alla snälla kommentarer om Pascals nya frissyr! Han trivs jättebra och hälsar att det är skönt med kort hår.

Idag ringde de från dagis tidigare. Trodde att det hade hänt något som magsjuka eller nåt, men dom frågade bara om  Pascal kunde komma lite tidigare för dom skulle gå på utflykt. Vi hade nästan precis vaknat när de ringde, men han kom en kvart tidigare i alla fall.

Idag ska jag vara hemma och plugga, ska strax sätta igång. Håller på att tvätta en maskin med tvätt, så den är snart färdig. Dricker lite kaffe och njuter av mitt perfekta liv en liten stund till innan allvaret börjar.

Ikväll/i natt ska jag jobba lite också tänkte jag. Nu var det ca en månad sedan jag jobbade senast så det ska bli kul att jobba lite. Sist jag skulle jobbat så blev jag ju magsjuk :(



Tänkte meddela gårdagens resultat på stegräknaren också. Det blev 13 700 steg. Hittills idag har jag gått 600 steg bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0