Städning

Nu är jag tillbaka igen. Tentan är äntligen avklarad och jag tror att det gick rätt så bra. Det kändes som jag hade hyffsat koll på läget. Var en fråga som jag nästan helt chansade på, men i övrigt så gick det nog bra.

Nu har jag gjort ett stort röj här hemma. Har tvättat en maskin tvätt, dammsugit överallt, torkat golven och torkat av alla köksskåp mm. Nu sätter jag mig ned för första gången idag och njuter av en kopp kaffe. Pascal ligger och sussar middag i sin säng så gott. Hoppas det är uppehåll lite senare så vi kan gå ut en stund, inte kul att sitta inne hela dagen. Har dessutom ett brev som jag måste få postat.

Denna vecka är jag helt ledig förutom att jag ska jobba på fredag. Var längesedan jag körde taxi nu så det ska bli kul! Är ett dagpass, men det ska bli kul ändå.

Om inte Pascal vaknar snart så tänkte jag sätta igång med att städa badrummet och lilla toaletten också. Lika bra att passa på när man ändå fått upp farten.


Kommentarer
Postat av: J U L I E

Oj oj här var man flitig :) Hoppas du fick klart all städning innan P vaknade.

2010-10-19 @ 23:50:36
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0