Sovmorgon, så underbart

I morse fick jag sovmorgon, det var otroligt skönt. Hörde att Pascal vaknade någon gång efter kl 8.30. Eric gick utt och tog honom och sedan vaknar jag av att en liten kille kommer upp i sängen och ropar mamma 100 gånger. Kläderna på och allt! Kände mig något borta när jag vaknade och såg att klockan nästan var 9.30, skönt att få sova ut lite extra.

Idag måste jag ta tag i mina nya kurser som börjar nästa vecka. Skulle egentligen ha läst Byggnadsmekanik och Byggnadsprojekt men nu verkar det inte som Byggprojekt går denna läsperiod så jag måste hitta något annat att läsa som dessutom ska matcha med mitt schema. Ringde min handläggare på skolan men han svarade inte så jag har skickat ett mail. Hoppas han hör av sig snart för jag måste få det klart snart så man kan planera schemat.

Nu ska jag snart baka en banankaka. Ringde mamma förut för att få receptet på banankaka. Det är min farmors gamla recept. Kakan blir alltid jättegod, nyttigt med banan också :)


Kommentarer
Postat av: J U L I E

Åh vad gott det är med banankaka love Lova äta för mig med! :D

2010-10-20 @ 17:44:58
URL: http://juulieee.blogg.se/
Postat av: Inger

Hoppas att banankakan blev god. Kram

2010-10-20 @ 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0