Morgonstund

Morgonstund har guld i mun, och det stämmer faktiskt. Sitter här hemma alldeles själv vid köksbordet, det är så lugnt och tyst här hemma. Försöker vakna till liv. Det är någon minusgrad ute och blotta tanken på att gå ut får mig att börja frysa ännu mer. Det blir till att bylsa på sig ordentligt med kläder idag.

Idag har jag föreläsning mellan 13-16 men kommer åka in nu på morgonen ändå. Jag måste verkligen få pluggat lite. Så svårt att hitta tid till det annars. I skolan finns ju heller inget annat som kan störa mig.

Igår tittade vi på Biggest Looser sverige. Alla kämpar så duktigt där. Jag tyckte det var jättesynd att Matthias "Spogge" fick åka hem. Han hade verkligen behövt vara kvar ett par veckor till för att kunna fortsätta viktnedgången hemma sedan. Undrar hur det har gått för honom? Programmet spelades väl in i somras, så några veckor har ju gått sedan dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0