Hemstudier på allvar idag!

Idag blir det plugg hemma. Och nu menar jag verkligen PLUGG. Det är nu hög tid att sätta igång pluggandet på allvar. Tentan börjar närma sig. Den blir nästa måndag, dvs den 18e oktober. Ligger väl ganska bra till egentligen, har ju läst en del. MEn man är alltid så skraj att missa något.

Nu sitter jag och dricker god cafelatte. Har skummat mjölken i min nya maskin och det blir verkligen kanongott. Enkelt och smidigt att göra den också! Börjar min pluggdag med att slappa lite, haha!

Nä, nu ska jag sätta fart på allvar!


Kommentarer
Postat av: J U L I E

hehe duktig du e som ska köra på när det ändå är fredag o så :) Heja Heja!

Själv sitter jag fast i Falköping väntandes på Göteborgståget som var över 40 minuter försenat :( 25 minuter kvar nu...

2010-10-08 @ 12:58:52
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0