God morgon!!

Jag känner mig inte alls något vidare idag. Halsen och öronen värker och jag har knappt sovit något alls. Så nu har jag redan varit uppe i en timme. Ingen idé att ligga kvar i sängen och vrida sig längre.
Sitter här vid köksbordet och har tänt lite levande ljus. Idag måste jag komma iväg till skolan. Vill inte missa kursstarten det första jag gör. Jag vill egentligen inte missa några föreläsningar alls eftersom desssa två kurser är ganska svåra.  Nä nu ska jag sluta tjata om hur dåligt jag mår, men det är faktiskt synd om mig :(

Sitter och funderar vad det finns för bra musik som jag kan ladda min telefon med, någon som har några tips?

Var precis inne hos Pascal och tittade till honom. Han är så vacker när han ligger där och sover så man blir nästan tårögd. Hoppas han vaknar innan jag ska åka så jag får pussas och kramas med honom lite. Har saknat honom i natt. Det är så synd att han inte kan sova jämte oss i våran säng, men han ligger inte still för fem öre. Det tar jättelång tid att få honom att somna, sedan är han ganska lättväckt också. Han sover nog bäst i sin egen säng.


Här sover han i sin säng, bara 2 veckor gammal...


Kommentarer
Postat av: J U L I E

Hej älsklingen!

Det är klart att det är synd om dig gumman <3 Hoppas du mår mycket bättre riktigt snart. Ät massa frukt = C-vitamin :)



Naw vad söt bild det var på Pascal, förstår vad du menar när du skriver att du vill ha honom i sängen. Så känner jag om León, men det är trångt och han ligger inte heller still så nu när vi har Nellie i vår säng -som också borde ligga i sin säng enligt min mening- har vi verkligen ingen plats.



Hoppas det går bra i skolan idag! Ska tänka på dig... Puss

2010-10-25 @ 09:01:38
URL: http://juulieee.blogg.se/
Postat av: felicia

väldit söt! :)

2010-11-13 @ 16:41:28
URL: http://feliciaalarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0