Gnäll, gnäll, gnäll...

Hur är det möjligt? Kan man verkligen må såhär dåligt? Jag skulle nog aldrig ha åkt till skolan igår. Kände mig ändå hyffsat pigg på morgonen igår, tänkte att det här måste jag fixa. Men när jag satt på föreläsningen blev jag sämre och sämre, jag trodde aldrik lektionen skulle ta slut.

På något sätt lyckades jag ändå ta mig till bussen så jag kom tillbaka till Alingsås. Sedan till dagiset och hämtade min lilla skrutte. Han var på så bra humör och ville leka massor när vi kom hem. Men jag orkade inte leka och kände mig jättetaskig mot honom som inte orkade busa :(

När Eric kom hem så åt vi lite, sedan gick jag direkt till sängen och lade mig. Trodde jag skulle vara mycket bättre idag när jag vaknade men det kändes ungefär samma. Har legat och vilat/sovit i sängen hela dagen. Tittade på den svenska filmen "Farsan". Den var rätt rolig faktiskt :)





Nu när klockan snart är 17 har jag precis duschat och tagit på mig mina kläder. Sitter och dricker mitt första kaffe på flera dagar. Känner inte alls vad det smakar, men det känns varmt och skönt för halsen.

Nu ska jag åka och hämta min lille skrutt på dagis, hur nu detta ska gå... Men jag saknar honom och vill att han ska vara hemma med mig. Fast jag kan helt ärligt erkänna att jag inte hade fixat att han var hemma med mig idag, det hade inte varit kul för honom. Idag skulle barnen på Pascals avdelning dessutom gå på utflykt :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Filmen är grymt bra!:D

Krya på dig!:)

2010-10-26 @ 17:32:24
Postat av: J U L I E

Skickar massa friska basillusker åt ditt håll!

2010-10-27 @ 09:09:38
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0