Fullt upp!

God morgon!

Känner att jag varit lite dålig att uppdatera i bloggen de senaste dagarna. Har haft fullt upp ändå och inte haft så mycket inspiration till att skriva här tyvärr.

Hela gårdagen var fullspäckad. Jag och Pascal började med att åka till Backaplan (Göteborg). Där köpte vi en ny bilbarnstol eftersom Pascals börjar bli lite för trång. Det börjar bli jobbigt att sätta honom i stolen varje gång så lika bra att satsa på en lite störra. Denna kommer vi kunna ha till han är 5-6 år. Köpte en Britax Two Way till honom. Dom hade dessutom kampanjpris på den. Tror jag betalade 1600 kr för den.  Som ni ser på bilden så verkade den vara rätt så smidig och har gott om plats.



Efter det så gick vi runt och spanade i affärer. Hittade lite på Cubus, en collagetröja bland annat och ett par sjalar. Efter det så köpte jag något som jag velat ha väldigt länge... En mjölkskummare från Obh Nordica. Har funderat på att köpa en sådan i säkert ett halvår, så nu slog jag äntligen till! Hade sparat lite pengar som jag fick när jag fyllde år, så då "kostade" den ju ingenting :)

På väg hem från göteborg så stannade vi til hos mina föräldrar på en kopp kaffe. Dom hade precis kommit hem från värmland. När vi ändå hade vägarna förbi så var det ju lika bra att stanna till där så vi får träffa dem lite. Kunde tyvärr inte stanna så länge för jag skullle träffa en kompis vid 19-tiden.

På kvällen gick jag och en vän "ljus i Alingsås". Själva ljuset var tyvärr ingen höjdare. Jag tycker att det blir sämre varje år som går. Man kanske blir mer kräsen, men jag tycker inte det var så märkvärdigt detta år. Fast det var kul att komma ut lite :) Efteråt gick vi på Ljungblads och fikade, tog en latte och en biscotti, mums!

Nu ska jag strax til skolan. Blir ingen promenad till bussen idag eftersom det är riktigt höstrusk, det regnar och blåser.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0