Det är så synd om mig


Så jädra typiskt!!! När jag för en gång skull ska jobba på Taxi så blir jag sjuk. Hade knappt sovit något alls natten till fredag, vaknat flera gånger varje timme. Till slutt när klockan ringde kl 6 så steg jag upp, duschade, sminkade mig och tog på mig taxikläderna. Kände mig varm, trött och hängig. Halsen värkte och varenda muskel i min kropp gjorde ont. Tog febern och hade ca 39 graders feber. Fasiken också, jag som verkligen ville jobbat!! Tänkte att jag kunde åka in och jobba några timmar, men fick skäll av Eric när jag föreslog det. Så jag fick snällt ringa Till Taxi och sjukanmäla mig. Tog två värktabletter och gick och lade mig igen.
Var helt däckad hela dagen. Gick inte ur sängen förrän Eric och Pascal kom hem igen vid 17-tiden.  Sedan gick vi alla och lade oss strax efter kl 20, tittade på Idol och somnade innan 22-nyheterna.

Idag känner jag mig lite bättre. Har fortfarande feber och ont i kroppen så det är verkligen jättesynd om mig :(



Idag har vi inget planerat. Blir nog hemma och kurerar oss från alla baciller. Kanske åker ute en sväng med bilen. Får se om jag orkar, är ju rätt skönt att komma ut lite. Man känner sig som en fånge när man hasar omkring här hemma i morgonrocken. 
Nu blir det en lång dusch för min del så jag piggnar till lite.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Krya på dig!

2010-10-23 @ 13:05:38
URL: http://melkerochjag.blogg.se/
Postat av: J U L I E

Usch hoppas du kryar på dig gumman! Tur att jag inte hörde av mig igår, ville först inte störa dig på jobbet men nu var det ännu bättre att jag inte ringde så jag inte störde dig i ditt kurerande!

2010-10-23 @ 16:01:03
URL: http://juulieee.blogg.se/
Postat av: Inger

Då är vi inte dom enda som är sjuka fast här har det varit magsjuka som florerat.

Gott att läsa att du är på bättringsvägen. Kram

2010-10-23 @ 18:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0