Dålig motivation

Jag har verkligen noll inspiration till att plugga just nu. Hade tänkt plugga på egen hand idag men hade ingen ro i kroppen att sitta still så det blev tyvärr inte så mycket gjort. Istället har jag fått städat lite här hemma. Plockat iordning saker och leksaker, bäddat rent i sängarna, tvättat två maskiner tvätt.

Men hur ska man motivera sig till att plugga??

Nu ska jag strax åka till dagis och hämta min lille skrutt. Har inte så mycket mer att skriva just nu eftersom det inte hänt så mycket spännande saker idag.


Kommentarer
Postat av: J U L I E

Jag tycker då du e duktig för nästa gång du vill sätta dig ner o plugga så HAR du redan gjort allt annat ;)

2010-10-05 @ 17:31:14
URL: http://juulieee.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Tror de är bara o göra de.. svårt att hitta motivationen men bestäm en dag o gör de.. men kör en halvtimma o ta sen pauser.. har du haft studeringsteknik?

2010-10-05 @ 19:35:58
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0