Fruktansvärd film

God förmiddag!
Idag är en plugga hemma-dagför mig. Pascal har precis åkt till dagismed Eric och jag ska bara hoppa in i duschen, sedan gräva ned mig bland alla papper om hydrostatik, yttröghetsmoment och tngdpunktsavstånd. Rena grekiskan, haha. Men jag ska nog få kläm på det.

Igår var jag på bio tillsammans med Jossan. Vi såg en helt sjuk film, Saw 7. Den var grym och hemsk och jag hade svårt att titta hela tiden. Sedan jag fick Pascal så har jag blivit så blödig och gillar inte otäcka scener där folk skadar sig. För ett par år sedan var denna filmserie otroligt bra enligt mig, men nu var den mest hemsk.



Nu är det dags att sätta fart här hemma så jag får pluggat lite. Har litegrann att ta igen eftersom jag varit hemma två dagar denna vecka på grund av snön (och lite myspys med min gullunge)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0