Sussar så gott i våran säng

Sitter här tillsammans med min bästa vän Kaffe och försöker piggna till. Tur att jag börjar så sent på dagarna, hade inte varit lätt att gå upp kl 6 och vara hemmifrån 7.30. Fast då får man nog ändra lite sovrutiner. Vi kommer ALDRIG i säng före kl 12 på kvällarna. Dessutom blir det TV-tittande i sängen vilket jag HATAR. Vill inte ha någon TV i sovrummet, men det blir nog svårt att ändra på...

Igår var Pascal jättekonstig när han skulle lägga sig. Han var vansinnig när han lagt sig i sin säng. Kastade alla nappar på golvet och gallskrek. Jag trodde att han varrädd för något så jag gick in och myste lite med honom och lade sedan ned honom igen. Men samma sak hände. Så tog jag upp honom igen och tänkte att han får titta lite på TV med oss. Men han pekar in i vårat sovrum och vill gå in där. Pekar på sängen och jag lägger honom på kudden och lägger mitt tjocka goa täcke över. Han ligger helt blixtstilla och rör inte en fena. Pussar honom godnatt och tänker att "nu tar det 10 sek så har han klättrat ur". Går in efter ca 5 min och kollar till honom, han STENSOVER :-)





Så underbar mammas& pappas lille kille. Klarthan ska få sova i våran säng om han vill :-)

Nu blir det Borås för min del. Bara tina up frysskåpet till bil först..


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad fin han är, ser ut att sova gott :)

2010-11-17 @ 12:36:45
URL: http://melkerochjag.blogg.se/
Postat av: J U L I E

naaw gullesnutten då :) Fin han var i håret, nyklippt?

2010-11-17 @ 23:41:56
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0