Saknar honom

Det har varit en ganska bra dag idag, fast jag saknar min lille plutt. Det är så TOMT utan honom här hemma. Är på väg till hans rum för att titta till honom stup i kvarten men kommer sedan på att han inte är hemma utan hos sin mormor och morfar. Han trivs som fisken i vattnet där, har fått lite lägesrapport under dagen.

Idag lagade jag fredagsmys-mat till min älskling. Det blev fläskfilé, hasselbackspotatis, broccoli och min hemmagjorda kalla sås. Till mig blev det kycklingsoppa, mums!
Efter maten tittade vi lite på TV. Svenska Hollywoodfruar och 112-på liv och död.

Nu flyttar vi in i sängen,
godnatt!


Kommentarer
Postat av: Pia

Vad gott det lät med fläskfilé och hasselbackspotatis!

Ja, vi får hoppas att hon frisknar till nu, det har gått mycket kraft till detta och tur att min mamma ställt upp så. Mammor är bra. :) Skönt att du också verkar må bättre nu.

Kram

2010-11-03 @ 10:13:45
URL: http://volpinomatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0