Perhaps, perhaps, perhaps

Nu var det dags för ännu en ny vecka. Dagarna springer iväg, speciellt helgerna. Dagarna går så otroligt fort, snart är det bara en månad kvar till julen.
Jag älskar jul, denna julen kommer bli så underbar. Ska snart börja fundera på hur jag vill pynta här hemma. Igår plockade jag fram ljusslingorna till häcken utanför huset. Till helgen är det nog dags att sätta i dem. 
Snart dags att börja fundera på alla julklappar också, så man slipper vara ute i sista minuten.

 

Nu ska jag snart åka iväg till skolan i Borås. Blir måndag, tisdag och onsdag denna vecka. Gott att vara ledig torsdag, fredag. Ikväll är det föräldrarmöta på dagiset. Undrar vad som sägs på ett sådant? Blir det första föräldrarmötet jag går på, känner mig jättevuxen :-)

Hoppas ni alla får en bra dag. Bjuder på en låt här som rullar på min Spotify just nu.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Föräldramöte ger många vuxenpoäng ;)

Hoppas allt är bra och att ni får en härlig vecka! kram

2010-11-08 @ 12:26:36
URL: http://melkerochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0