Ledig dag

Underbart med en ledig dag! Gick upp tidigt idag och satte igång med att göra storkok med spaghetti & köttfärssås. Så nu ligger det 15 burkar mat i frysen till Pascal. Gott att ha det gjort, gillar inte att ge honom köpmat på burk när det krisar. Då är det gott att ha hemlagat i frysen istället och bara ta fram.

Det blev precis som jag hade tänkt med Pascal. Igår ville han också somna i våran säng. När han skulle sova middag idag så pekade han in i vårat sovrum hela tiden och sedan pekade han på persiennerna och sedan på sängen. Kunde inte motstå honom så han fick självklart sussa där...

När han vaknat och ätit så ska vi åka till stan en sväng. Ska på promenad med en kompis, hoppas bara inte det börjar snöa...

Här är Pascal i sin nya tröja, den är lite stor men då kan han ju ha den längre.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad duktig du är.Nu får jag inspiration

att sätta fart.

Vilken liten sötnos.From som ett lamm.



Kram

2010-11-18 @ 13:06:22
Postat av: Louise

Va fin han är. Tiden går så fort. det käns som det inte va så längesedan du fick han :)



Saknar dig på min blogg, va längesedan en komentar syntes från dig ler

Jag är dåligt på att komentera andra bloggar med, Men jag är allt inne och kikar till dig här då å då.. Hoppas allt är fint med dig.

Kram kram

2010-12-03 @ 16:00:37
URL: http://krollsan.bloggplatsen.se
Postat av: J U L I E

Dags att uppdatera snart kanske? :p

2010-12-21 @ 00:13:54
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0