Hoppas inte på bombhot och terrordåd

Det blev faktiskt att jag köpte tröjan på Polarn o Pyret idag. Den var jättefin och jag tror Pascal kommer gilla den också, med små vita lamm på. Tog en storlek större än vad han brukar ha så den är nog lite stor, men bra att växa i.

I skolan idag gick det bra. Vi gick igenom en del om väganläggning, horisontal och vertikalkurvor. Rena grekiskan i början men nu börjar man få lite bättre kläm på det hela.

Efter föreläsningen tog jag bussen till Alingsås igen, åkte och bytte bil och sedan bar det av mot Stenkullen för att hämta min lille plutt. Jag hade saknat honom så mycket och han blev glad att se mig, skulle kramas och gosa. Fast jag vet att han har haft det bra där.

Nu på kvällen har jag och Eric tittat på Bonde söker Fru. Tycker det har blivit lite segt, ingen som röstades hem idag, det händer liksom inte så mycket i det programmet.

Imorgon ska jag och Josefin åka till Göteborg. Ska ta tåget in på förmiddagen och shoppa lite. Var så längesedan jag var inne i Nordstan. Måste erkänna att det känns lite läskigt med bombhotet som var där i helgen, fast det är säkert ingen fara. Hoppas inte det.

Nu blir det sängen.
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0