Gör ett nytt försök

Jag har varit urdålig på att blogga den senaste veckan. Men det har inte hänt speciellt mycket hos mig. Jag har varit sjuk och det blir tjatigt att skriva om det hela tiden. Har fram till i måndags mest varit hemma och kurerat mig för att bli frisk för skolan på måndagen (igår). Är fortfarande inte helt bra, men kan inte stanna hemma längre nu, jag får bita ihop helt enkelt.

Igår såldes min lägenhet. De nya ägarna fick nycklarna och skrev på kontraktet. Så skönt att slippa tänka på den mer. Fast samtidigt är det tråkigt att sälja den, det var ju min första lägenhet och den var ju så fin och bra med perfekt läge och allt. Men var sak har sin tid. Nu bor vi ju i hus och det funkar det med :-)

Idag ska Pascal åka till sin mormor och morfar och stanna där till imorgon. Min mamma erbjöd sig att passa honom lite så att han inte behöver gå så mycket på dagis. Blir ju inte att jag kan hämta honom på dagis förrän kl 17.30 och det tycker jag är alldeles för sent för en ettåring. Visserligen är det bara måndag, tisdag och onsdag, men det känns inte bra att han går så länge (lämnas vid kl 10 på morgonen). Tack mamma och pappa för att ni ställer upp, det är jätteuppskattat!

Nu ska jag strax åka till skolan. Idag skulle vi ha någon datorövning i anläggningsprojektering. Tror vi ska konstruera en väg.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var en envis förkylning du fått, skönt att du börjar bli bättre! Ha en härlig dag. Kram

2010-11-02 @ 12:20:10
URL: http://melkerochjag.blogg.se/
Postat av: J U L I E

ÄNTLIGEN uppdaterar du ;)

2010-11-02 @ 18:14:09
URL: http://juulieee.blogg.se/
Postat av: Pia

Kul att konstruera en väg, jag har funderat mycket på det här med infrastruktur. Tänk att få allt att funka, häftigt.

2010-11-03 @ 10:11:31
URL: http://volpinomatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0