Bakdag

Det doftar ljuvligt i vårt hus nu. Har bakat massor idag.
Det blev ett gäng med sirapskakor, en kladdkaka och en mjuk pepparkaka. Imorgon fortsätter jag nog att baka och fylla upp frysen med godsaker.

Vi kom iväg på en promenad till Willys. Det var inte så slaskigt som jag hade väntat mig, men jag kände att det började frysa på. Så alla ni som ska ut och åka idag, kör försiktigt :-) Det är inte värt att riskera sitt egna och andras liv för att komma fram snabbt. Man sparar inte så mycket tid på att köra fort, och glöm inte bältet :-)

Nu blir det matlagning här hemma. Korv stroganoff och spaghetti. (Inte jag som valt att ha spaghetti till, det var önskemål från min käre sambo)


Kommentarer
Postat av: Inger

Det var en konstig kombination spagetti o korv stroganoff;)

Lät ju inte helt fel med mjuk pepparkaka. Kram

2010-11-10 @ 18:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0