Tröttis

Jag har inte riktigt fått sova ut så länge som jag hade önskat. Blev väckt efter ca 4 timmars sömn och kunde inte sova mer då. Så ikväll är jag nog en trött tjej. Natten igår var lugn på jobbet. Fast allt händer ju alltid det sista så man kan ju aldrig gå hem tidigare. Pink hade spelat i Göteborg så det var en hel del folk med tågen som skulle hem. Själv var jag hemma vid 5-tiden och det var ljust ute när jag gick och lade mig.

Nu väntar jag på att det ska komma några och titta på bäddsoffan som ligger ute på annons. Hoppas att dom köper den för då kan vi snart börja göra iordning i Pascals rum. Det får bli nästa projekt efter att friggeboden är färdig. Eric är ute och grejar i den nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0