Torsdag

Igår fick jag gjort en hel del som hängt över mig det sista. Satt ut en del grejer på annons på Blocket. bäddsoffan, lite barnmöbler, min mc-jacka.  Har även tvättat jackan så den ska vara ren och fräsh för nästa. Hoppas bara sakerna blir sålda snabbt nu så jag kan sätta igång med Pascals rum på allvar.

Igår var Erics pappa här nästan hela dagen och hjälper oss med att äntligen få färdigt våran friggebod. Han kom precis hit nu med så Eric får hjälp idag också. Ska bli skönt att få den färdig snart så man kan få udan ltie saker från garaget.

Pascal upptäckte hur kul det var att springa fram och tillbaka i vattenspridaren



Såhär blöt blev man efter 20 min i vattenspridaren:



Idag är det lite halvkasst väder, tror det har regnat hela natten. Fast det behövde komma lite regn. Vi har gödslat gräsmattan med några små korn som ska ta bort ogräs och blommor från gräsmattan så det var bra att det regnade lite nu.
Jag måste åka och handla en sväng i alla fall. Sen så får jag ju serva mina arbetare med lite lunch och fika också. :)


Kommentarer
Postat av: J U L I E

Hehe sötnooosen då, han e så himla bedårande din lilla sockertopp :D

2010-07-22 @ 12:49:53
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0