Tips

Nu har vi dammsugit och plockat iordning i hela huset. Först en liten kort kaffepaus innan det ärdags att torka golven. Har hunnit med att bädda rent i ALLA sängar och tvättat en maskin tvätt. Känns som stora städ och tvättdagen idag. Men vad ska man annars hitta på när regnet bara öser ned? Skönt att slippa värmen för en dag.

Igår kväll sorterade jag in alla mina smycken i min nya sorteringslåda. Resultadet blev jättebra och nu är det så mycket lättare att hitta vilka smycken man ska ha på sig. Kan verkligen rekommendera detta. Köpte den på Clas Ohlson för under 50 kr.






Igår åkte jag en sväng med motorcykeln och hämtade ut mitt nya körkort. Jisses vilken bild säger jag bara.... Kände knappt igen mig själv. Kan man ta en ny bild tro? Vet inte om jag kan leva med denna i 10 år, haha.

Nä nu måste jag göra fördigt här hemma, lätt att sitta och slöa till!


Kommentarer
Postat av: J U L I E

Tack för tipsen gumman.. De uppskattas! Jag ska gå in och lusläsa tipset varje dag när det är dags så man får lite motivation förhoppningsvis hehe.



Fräckt med boxen du hittat för smyckena, man kanske ska investera i en sån själv :)

Angående mobilen så hade jag velat ha en touch för att få prova på den och något med en killer kamera men jag är för petig. Vill ju fortfarande ha en systemkamera som jag tycker är för dyrt just nu :p

2010-07-18 @ 12:20:32
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0